Tunnetko suomalaiset päättäjät ja heidän suhteensa B2B-brändeihin?

TNS Mind Päättäjä -tutkimus palvelee B2B-brändimarkkinoinnin strategista ja taktista suunnittelua. Autamme B2B-markkinoijaa tunnistamaan päätöksentekijöiden eri roolit ostopäätöksissä. Saat kattavan kuvauksen päättäjän mediakäytöstä, digisuhteesta ja sisältömarkkinoinnin keinoista, joilla päättäjään kannattaa nyt vaikuttaa.

Digiluokittelu ryhmittelee päättäjät internetin ja somen käyttöaktiivisuuden mukaan. Se on avuksi päättäjäkohderyhmälle suunnattujen sisältöjen ja kanavien kehittämisessä.

 

Tervetuloa BtoB-markkinoijan aamuun!
Ilmoittaudu TNS Café -aamiaiselle ke 18.4.2018 klo 8.30 alkaen >

Lisätietoa tutkimuksen sisällöstä ja hinnasta: Sinikka Laine ja Nina Frosterus, etunimi.sukunimi@kantar.com
www.tnsmind.fi

 

Kategoria: 
Uutiskirje