Mainosvuosi

Olet täällä

Vuoden 2017 mediamainonnan määrä ja kehitystrendit julkistettiin Growth through Consumer Insight -tapahtumassa 30.1.2018!

Lisätietoja: www.tns-gallup.fi/growth-through-consumer-insight

Lehdistötiedote Mediamainonnan määrä 2017 >

Mainoskakkulapion pokkasi Maaseudun Tulevaisuuden Olli Kantola.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vuoden 2016 mediamainonnan määrä ja kehitystrendit julkaistiin perinteiseen tapaan Mainosvuosi-tilaisuudessa 31.1.2017.

Lehdistotiedote Mediamainonnan Määrä 2016 >

Mainoskakkulapion pokkasi vuoden mainostajana VV-auto, onnittelut! Palkintoa olivat tilaisuudessa noutamassa Volkswagenin, Audin, Seatin ja Volkswagen hyötyajoneuvojen edustajat.

Mainoskakkulapio on jaettu vuosittain ansioituneelle media- ja mainosalan toimijalle 1980-luvun puolivälistä lähtien. Palkinnon saaja on vaihdellut medioista mainostajiin ja media-alan liittoihin.

 

Twitter @tnsgallupfi #Mainosvuosi