Uutiset ja lehdistötiedotteet -

Olet täällä

Uutiskirje

Yritysten ostopäätökset syntyvät monen eri ihmisen yhteistyönä.


Uutiskirje

TNS Mind Päättäjä -tutkimus palvelee B2B-brändimarkkinoinnin strategista ja taktista suunnittelua.


Uutiskirje

Brändi joutuu kamppailemaan asiakkaan suosiosta tänä päivänä aivan uudella tavalla.


Uutiskirje

Brändin omistajan on ymmärrettävä asiakkaidensa maailmaa, jotta voi rakentaa asiakkailleen merkityksellisen brändin.


Uutiskirje

Yhä monimuotoisempaa dataa halutaan hyödyntää bisneksen kehittämisessä, mutta aina ei ole niin itsestään selvää, mitä dataa tarvitaan ja kuinka analytiikkaa voidaan hyödyntää.


Uutiskirje

Hyvän olon ostaminen on yksi kasvavista terveyden ja hyvinvoinnin trendeistä.


Uutiskirje

Mobiililaitteiden käyttö internetin sisällön hyödyntämisessä on noussut räjähdysmäisesti viimeisten vuosien aikana.


Uutiskirje

Suomalaisten mediapäivä on muuttunut erilaisten digi-palveluiden suosion myötä.


Uutiskirje

Suomen Gallup Elintarviketieto Oy on nyt Kantar TNS Agri Oy, osa kansainvälistä Kantar-konsernia.


Uutiskirje

Mainonnan määrä kolmannella kvartaalilla oli 237 milj. €. Kasvua oli noin prosentin verran vuoden 2016 kolmanteen kvartaaliin verrattuna.


Uutiskirje

Maine koostuu menneestä ja tulevasta – miten yritys on toiminut aiemmin ja miten kuluttaja odottaa sen toimivan vastaisuudessa.  Automerkin maine o


Uutiskirje

Kuluttajan maailma ja sitä mukaa ostokäyttäytyminen on muuttunut.