Uutiset ja lehdistötiedotteet -

Olet täällä

Uutiskirje

Yhä monimuotoisempaa dataa halutaan hyödyntää bisneksen kehittämisessä, mutta aina ei ole niin itsestään selvää, mitä dataa tarvitaan ja kuinka analytiikkaa voidaan hyödyntää.


Uutiskirje

Hyvän olon ostaminen on yksi kasvavista terveyden ja hyvinvoinnin trendeistä.


Uutiskirje

Mobiililaitteiden käyttö internetin sisällön hyödyntämisessä on noussut räjähdysmäisesti viimeisten vuosien aikana.


Uutiskirje

Suomalaisten mediapäivä on muuttunut erilaisten digi-palveluiden suosion myötä.


Uutiskirje

Suomen Gallup Elintarviketieto Oy on nyt Kantar TNS Agri Oy, osa kansainvälistä Kantar-konsernia.


Uutiskirje

Mainonnan määrä kolmannella kvartaalilla oli 237 milj. €. Kasvua oli noin prosentin verran vuoden 2016 kolmanteen kvartaaliin verrattuna.


Uutiskirje

Maine koostuu menneestä ja tulevasta – miten yritys on toiminut aiemmin ja miten kuluttaja odottaa sen toimivan vastaisuudessa.  Automerkin maine o


Uutiskirje

Kuluttajan maailma ja sitä mukaa ostokäyttäytyminen on muuttunut.


Uutiskirje

Eettisyys, individualismi, luomuilu, nautinnonhalu, elämyksellisyys, hintatietoisuus, digitalisoituminen – nykykuluttajaa ja hänen käyttäytymistään


Uutiskirje

Yritysten yhteiskuntavastuun käsite on muuttunut – ja tulee muuttumaan vielä moninaisemmaksi jatkossa.


Uutiskirje

Millaisia zetat oikein ovat – fiksumpia kuin edelliset sukupolvet?


Uutiskirje

Me suomalaiset haluamme näyttäytyä järkevinä, avuliaina, itsenäisinä ja ihan tavallisina. Tavallisuus ei kuitenkaan ole synonyymi tylsälle.