Uutiset

Ajankohtaista

vIRTtuaL2016 on Suomen ensimmäinen selkeällä business-fokuksella järjestettävä virtuaalisen


Uutiskirje

Suomalaiset käyttivät vuonna 2015 medioiden seuraamiseen aikaa yhteensä 8 tuntia 18 minuuttia, neljä minuuttia vähemmän kuin vuonna 2014.


Lehdistötiedote

Tammi-maaliskuussa 2016 mediamainonnan määrä laski 1,3 % suhteessa vuoden 2015 vastaavaan aikaan.


Uutiskirje

Automerkeittäin tarkasteltuna ero kolariherkimmillä ja vähiten kolarivaurioita kokeneiden välillä on selkeä.


Ajankohtaista

vIRtuaL2016 -tapahtuma Espoon Otaniemessä 26.5.2016. Tutkimuksen tuloksia suomalaisten business-päättäjien näkemyksistä virtuaalitodellisuuteen liittyen.


Uutiskirje

Systemaattisella lähestymistavalla voidaan päästä aiempaa nopeammin käsiksi tulevaisuuden menestystuotteisiin.


Uutiskirje

Kanta-asiakasohjelmalla voi aidosti sitouttaa asiakkaita, saada aikaan kasvua ja parantaa kannattavuutta. Kotimaiset kanta-asiakasohjelmat laitettiin tutkimuksessa paremmuusjärjestykseen.


Uutiskirje

Puolueissa ja muuallakin odotetaan – joskus innokkaasti, joskus ehkä vähän jännittyneissäkin tunnelmissa - TNS Gallupin tuoreinta mittaustulosta. Puoluekannatusarvio julkaistaan kuukausittain Helsingin Sanomissa.


Lehdistötiedote

Luottamus energia-alan hinnoitteluun on heikkoa, mutta energian toimitusvarmuuteen luotetaan yleisesti.


Ajankohtaista

Kulttuurieroilla on valtaisa merkitys markkinoinnissa. Joka kulttuurissa on oma koodistonsa.


Ajankohtaista

Haluatko päästä aitiopaikalle kehittämään tutkimusratkaisuja elintarvikesektorin asiakkaille?


Uutiskirje

TNS Gallup on hyödyntänyt jo vuosia Business Intelligence -ratkaisuja auttaessaan yrityksiä laajentamaan toimintaansa Suomen rajojen ulkopu