Uutiset

Lehdistötiedote

Vaikka some-palvelut ovat jatkaneet räjähdysmäistä kasvuaan, osa kuluttajista välttelee brändejä netissä, kertoo Kantar TNS:n tuore maailmanlaajuin


Uutiskirje

Selvä enemmistö kuluttajista etsii tietoa myytävistä tai vuokrattavista asunnoista netistä.


Uutiskirje

Mercedes-Benz kaappasi selkeän ykköstilan, kun muut kestosuosikit Volvo, BMW, Audi ja Toyota seurasivat muilla kärkisijoilla.


Ajankohtaista
Uutta asiantuntijuutta Kantar TNS:llä

Ajankohtaista

Tutustu European Quality of Life Survey -tiedotteeseen


Lehdistötiedote

 


Uutiskirje

Hintatietoinen ja vaatimaton suomalainen on muuttumassa asenteiltaan itsetietoisemmaksi erottautujaksi.


Uutiskirje

Yritysten toimintatavat ja tarpeet ovat murroksessa.


Lehdistötiedote

Huhti-kesäkuussa 2016 mediamainonnan määrä laski 1,2 % suhteessa vuoden 2015 vastaavaan aikaan.


Ajankohtaista

Tänä vuonna teemana Touchpoint revolution - Integrated Marketing in B2B and B2C world


Lehdistötiedote

Suomalaisten yritysten hankintapäättäjien keskuudessa on havaittavissa viime vuotta energisempi ja optimistisempi tunnelma.