Uutiset

Ajankohtaista

Matkailututkimuksen mukaan arjesta irrottautuminen, rentoutuminen ja halu nähdä maailmaa saavat suomalaiset matkustamaan.


Uutiskirje

Yhä monimuotoisempaa dataa halutaan hyödyntää bisneksen kehittämisessä, mutta aina ei ole niin itsestään selvää, mitä dataa tarvitaan ja kuinka analytiikkaa voidaan hyödyntää.


Uutiskirje

Hyvän olon ostaminen on yksi kasvavista terveyden ja hyvinvoinnin trendeistä.


Ajankohtaista

Kansallisen Mediatutkimuksen (KMT) pääpalkintojen arvonnassa 3000 euron lahjakortin voittivat Henri Suomusjärveltä ja Marianne Haukiputaalta.


Uutiskirje

Mobiililaitteiden käyttö internetin sisällön hyödyntämisessä on noussut räjähdysmäisesti viimeisten vuosien aikana.


Uutiskirje

Suomalaisten mediapäivä on muuttunut erilaisten digi-palveluiden suosion myötä.


Uutiskirje

Suomen Gallup Elintarviketieto Oy on nyt Kantar TNS Agri Oy, osa kansainvälistä Kantar-konsernia.


Uutiskirje

Mainonnan määrä kolmannella kvartaalilla oli 237 milj. €. Kasvua oli noin prosentin verran vuoden 2016 kolmanteen kvartaaliin verrattuna.


Lehdistötiedote

Heinä-syyskuussa 2017 mediamainonnan määrä laski -2,2 % suhteessa vuoden 2016 vastaavaan aikaan.


Uutiskirje

Maine koostuu menneestä ja tulevasta – miten yritys on toiminut aiemmin ja miten kuluttaja odottaa sen toimivan vastaisuudessa.  Automerkin maine o


Uutiskirje

Kuluttajan maailma ja sitä mukaa ostokäyttäytyminen on muuttunut.