Uutiset

Uutiskirje

Eettisyys, individualismi, luomuilu, nautinnonhalu, elämyksellisyys, hintatietoisuus, digitalisoituminen – nykykuluttajaa ja hänen käyttäytymistään


Uutiskirje

Yritysten yhteiskuntavastuun käsite on muuttunut – ja tulee muuttumaan vielä moninaisemmaksi jatkossa.


Ajankohtaista

TNS Café -aamiaistilaisuuksissa pääset vaihtamaan ajatuksia Kantar TNS:n asiantuntijoiden sekä eri yritysten edustajien kanssa.


Uutiskirje

Millaisia zetat oikein ovat – fiksumpia kuin edelliset sukupolvet?


Lehdistötiedote

Huhti-kesäkuussa 2017 mediamainonnan määrä laski -5 % suhteessa vuoden 2016 vastaavaan aikaan.


Uutiskirje

Me suomalaiset haluamme näyttäytyä järkevinä, avuliaina, itsenäisinä ja ihan tavallisina. Tavallisuus ei kuitenkaan ole synonyymi tylsälle.


Uutiskirje

Link ad testing solutions evaluate all forms of advertising to help you optimise your creative to maximise return on investment.


Uutiskirje

Autoliike ja automyyjä ovat edelleen yksi oleellisimmista tieto- ja virikelähteistä uuden auton ostajille.


Uutiskirje

Yhteiskuntavastuu on nykyisin selkeästi kilpailutekijä.


Lehdistötiedote

Suomalaisista noin joka neljäs on ruuan edelläkävijäkuluttaja, mutta vain osa heistä on todellisia vaikuttajakuluttajia eli Foodrunnereita.


Ajankohtaista

Food & Talk -seminaari kokoaa yhteen ruoan ammattilaisten vaikuttajaverkoston Helsingin Kattilahalliin. Tapahtumassa julkistetaan Kantar TNS:n Foodrunners 2017 -tutkimus.