Uutiset

Ajankohtaista

Tänä vuonna teemana Touchpoint revolution - Integrated Marketing in B2B and B2C world


Ajankohtaista

Haemme vahvan ammattitaidon omaavaa kirjanpitäjää


Lehdistötiedote

Suomalaisten yritysten hankintapäättäjien keskuudessa on havaittavissa viime vuotta energisempi ja optimistisempi tunnelma.


Uutiskirje

Nykypäivänä kuluttajat haluavat määrittää oman kokonaisuutensa käyttäen haluamiaan touchpointeja.


Uutiskirje

Painettujen ja digitaalisten aikakauslehtien kilpailukenttä on muuttunut viime vuosien aikana merkittävästi.


Uutiskirje

This spring we had a great opportunity to have our boss Travyn Rhall, Kantar Consumer Insight’s new CEO in Finland.


Lehdistötiedote

Tiukan paikan tullen luotetaan yhä tietokoneeseen, vaikka kännykkä ja tabletti ovat yhä useamman suomalaisen käytössä.


Ajankohtaista

vIRTtuaL2016 on Suomen ensimmäinen selkeällä business-fokuksella järjestettävä virtuaalisen


Uutiskirje

Suomalaiset käyttivät vuonna 2015 medioiden seuraamiseen aikaa yhteensä 8 tuntia 18 minuuttia, neljä minuuttia vähemmän kuin vuonna 2014.


Lehdistötiedote

Tammi-maaliskuussa 2016 mediamainonnan määrä laski 1,3 % suhteessa vuoden 2015 vastaavaan aikaan.