Uutiset

Uutiskirje

Verkkokauppaan päädytään usein hinnan, valikoiman, ostamisen helppouden ja kellonajasta riippumattomuuden vuoksi.


Uutiskirje

Eihän se tietenkään ihan näin mene – tänä multitaskaamisen aikakautena teemme eri asioita limittäin ja lomittain, pitkittäin ja pätkittäin.


Lehdistötiedote

Televisio ja radio edelleen vahvasti mukana suomalaisen mediapäivässä, sosiaalinen media kiilaa ajankäytössä kolmoseksi


Uutiskirje

Nettimainosten esto on Suomessa yleisempää kuin monessa muussa markkinassa. Ilmiö on erityisen voimakas suomalaisten nuorten parissa.


Uutiskirje

Mainostajat panostavat suuria summia rahaa brändimainontaan tietämättä toimiiko mainonta brändin eduksi vai ei.


Lehdistötiedote

Vaikka some-palvelut ovat jatkaneet räjähdysmäistä kasvuaan, osa kuluttajista välttelee brändejä netissä, kertoo Kantar TNS:n tuore maailmanlaajuin


Uutiskirje

Selvä enemmistö kuluttajista etsii tietoa myytävistä tai vuokrattavista asunnoista netistä.


Uutiskirje

Mercedes-Benz kaappasi selkeän ykköstilan, kun muut kestosuosikit Volvo, BMW, Audi ja Toyota seurasivat muilla kärkisijoilla.


Ajankohtaista
Uutta asiantuntijuutta Kantar TNS:llä

Ajankohtaista

Tutustu European Quality of Life Survey -tiedotteeseen


Lehdistötiedote