Anna palautetta tilaisuudesta

Yhteystiedot

TNS Café 2018 - Yhdessä Ymmärryksen Ytimessä

TNS Café -aamiaistilaisuuksissa pääset vaihtamaan ajatuksia eri yritysten ja Kantar TNS:n asiantuntijoiden kanssa.
Tilaisuudet ovat maksuttomia ja tarkoitettu eri alojen päättäjille ja asiantuntijoille.

Haluatko kutsuja tilaisuuksiimme? Ilmoita yhteystietosi tapahtumarekisteriimme!

Yhteystiedot
Painamalla Lähetä-painiketta hyväksyt, että tietosi liitetään asiakas- ja markkinointirekisteriimme.

Varmista, että brändisi on päättäjästä vetovoimainen

Yritysten ostopäätökset syntyvät monen eri ihmisen yhteistyönä. Päättäjäluokituksemme kattaa valmistelijat ja lopulliset päättäjät 14 eri hankinta-alueella. Kun tunnistat tuote- ja palvelukategoriasi hankintojen päätöksentekoon osallistuvat, pystyt kohdentamaan myynti- ja markkinointipanostuksiasi tehokkaammin. Valmistelijan rooli on tärkeä – hänen pöydällään on enemmän vaihtoehtoja, joista parhaat pääsevät eteenpäin lopulliselle päättäjälle.

Tunnetko suomalaiset päättäjät ja heidän suhteensa B2B-brändeihin?

TNS Mind Päättäjä -tutkimus palvelee B2B-brändimarkkinoinnin strategista ja taktista suunnittelua. Autamme B2B-markkinoijaa tunnistamaan päätöksentekijöiden eri roolit ostopäätöksissä. Saat kattavan kuvauksen päättäjän mediakäytöstä, digisuhteesta ja sisältömarkkinoinnin keinoista, joilla päättäjään kannattaa nyt vaikuttaa.

Digiluokittelu ryhmittelee päättäjät internetin ja somen käyttöaktiivisuuden mukaan. Se on avuksi päättäjäkohderyhmälle suunnattujen sisältöjen ja kanavien kehittämisessä.

Kosmetiikan ostopolku

Tutustu Kosmetiikan ostopolku -tutkimukseen! Esitys avautuu kuvaa klikkaamalla.

 

Kilpailuetuna asiakasuskollisuus

Brändi joutuu kamppailemaan asiakkaan suosiosta tänä päivänä aivan uudella tavalla. On kuluttajan aikakausi – tuotteissa ja palveluissa on valinnanvaraa, on uusia kanavia, joista hyödykkeensä hankkia ja ajallisestikin palvelua halutaan 24/7/365.

Globaalin tutkimuksen mukaan päättäjistä 91 % uskoo asiakaskeskeisyyden olevan avain kasvuun – ja samaan aikaan vain 19 % kuluttajista arvioi brändien olevan aidosti asiakaskeskeisiä. Miten erottua positiivisesti ja luoda asiakasuskollisuutta?

Sivut

Tilaa syöte Kantar TNS RSS