Tuotekehitystutkimus & innovaatiot

Uusien ja nykyisten tuotteiden ja palveluiden kehittäminen sekä valikoimalaajennukset

Menestykselliset yritykset löytävät ja keskittyvät jo aivan prosessin alkuvaiheessa parhaan kasvupotentiaalin ideoihin ja pystyvät tuomaan uutuudet nopeasti markkinoille.

Uusien tuotteiden ja palveluiden tulisi varmistaa liiketoiminnan kasvu kannattavasti, mutta yli 80 % lanseerauksista epäonnistuu. Voimme todistetusti kasvattaa onnistumisen mahdollisuuksia. Tämä edellyttää yritykseltä rohkeutta keskittyä tunnistamaan oikeat mahdollisuudet alusta asti.

Autamme sinua haarukoimaan mahdollisuuksia niin, että uuden tuotteen tai palvelun vaikutukset todelliseen kasvuun selviävät. Huomioimme nykyisen, yksilökohtaisen tuotekäytön ja mallinnamme muutokset siinä. Saat perinteistä keskiarvoihin perustuvaa laskelmaa tarkemman ennusteen ja yksilöllisempää ymmärrystä potentiaalista. Käytämme viimeisimpiä kvalitatiivisia ja kvantitatiivisia tekniikoita. Päästäksemme lähemmäs kasvun mahdollisuuksia erityyppisissä tilanteissa hyödynnämme tehokkaasti myös mobiilia ja sosiaalista mediaa.

Ota yhteyttä!