Analysointi- ja raportointityökalut

 

Tutustu ratkaisuihimme.

Business Intelligence -työkalu - iClick (QlikView)

QlikView-teknologiaan perustuva iClick on maailmalla tunnustusta saanut raskaan sarjan BI-työkalu, jonka suunnittelun kulmakiviä ovat olleet visuaalisuus, tiedon yhteensaattaminen ja intuitiivisuus loppukäyttäjälle. Käyttökohteita voivat olla esimerkiksi erilaiset päiväkirjatutkimukset, joissa yhdistetään käyttäjätietoa, markkinointieuroja ja myyntidataa yhteen näkymään tai laajojen aineistojen raportoinnit, kuten esimerkiksi mainospanostustiedot. Vain mielikuvitus on rajana iClick-projekteissa.

Lopullisen toteutuksen suunnittelemme workshopissa yhdessä asiakkaan kanssa. Takaamme työkalun korkean käytettävyyden ja hyödynnettävyyden.

 

 

Online-raportoinnin työkalu - Dapresy Pro

Dapresy Pron suurimpia etuja on sen muokattavuus erilaisiin tarpeisiin. Perusraportointiin usein riittävä ”slideshow” on helposti laajennettavissa kokonaisvaltaiseksi tutkimustyökaluksi taulukointi- ja kuvantekomahdollisuuksineen. Ylemmän johdon päätöksentekoa tuetaan tiivistetyillä dashboard-näkymillä.

Helppokäyttöisen työkalun jatkohyödyntämistä tukee täydellinen Office-yhteensopivuus. Valmiit ja jatkojalostetut raportit siirtyvät PowerPointiin napin painalluksella. Dapresy Pro soveltuu erityisen hyvin tracking- ja henkilöstötutkimuksiin. Toisaalta se on myös ykkösvaihtoehtomme mihin tahansa tutkimusongelmaan, jonka raportointiin halutaan joustavuutta ja helppoa käytettävyyttä verkon yli.

Tutkimustietojen analysointiohjelmisto - TNS MediaPlanner

MediaPlanner on mediasuunnitteluun ja kohderyhmätarkasteluun tarkoitettu tutkimustietojen (esim. KMT, TNS Atlas, TNS PäättäjäAtlas) analysointiohjelmisto, joka toimii pc-Windows-ympäristössä. Ohjelmiston taulukointiosan avulla tehdään markkinatilannekartoituksia, kohderyhmäkuvauksia ja mediavalinnan kohderyhmien määrittelyä. Mediasuunnitteluosassa tuotetaan halutusta kohderyhmästä media- ja/tai kampanjakohtaiset tunnusluvut mediasuunnitteluun: kontaktimäärät, peitot, profiilit ja kontaktihinnat.

Ohjelmisto sisältää:

  • laajan media- ja kampanjasuunnitteluosion
  • mediakohtaiset analyysit
  • kampanja-analyysit
  • kaikki tarvittavat tunnusluvut
  • ristiintaulukointiosion
  • markkina-analyysit

MediaPlanner-ohjelmalla on mahdollista analysoida kaikkia TNS Gallupissa teetettyjä tutkimuksia, kun jo kysymyslomakkeen suunnitteluvaiheessa on otettu huomioon ohjelman asettamat tekniset vaatimukset.

Lisätietoja Heidi Wallis, etunimi.sukunimi@tnsglobal.com

Verkkopalvelu mainospanostusten analysointiin - TNS AdExpress

AdExpressin avulla hyödynnät mainospanostustietoja helposti ja monipuolisesti. Tarvittava tieto on käytettävissäsi internetin kautta juuri silloin, kun sitä tarvitset. Käyttäjänä pysyt aina ajan tasalla mediamainonnan muutoksissa ja trendeissä.

AdExpress on helppokäyttöinen analysointityökalu mediasuunnittelun ja -myynnin päivittäiseen käyttöön. Palvelu sisältää erillisiä moduuleita, jotka voi hankkia kaikki yhdessä tai erilaisina yhdistelminä. Oman toimialan ja tuoteryhmien mainospanostuksia voi tarkastella sekä yksityiskohtaisten taulukkomuotoisten raporttien että grafiikan avulla. Mediamoduulit puolestaan tarjoavat erinomaisen työkalun mediamyynnin tehostamiseen ja syvälliseen kilpailijaseurantaan.

Tehokkuutta - riippumattomuutta - syvällisyyttä.

 

Lisätietoja Marja Honkaniemi, etunimi.sukunimi@tnsglobal.com

Mobiiliapplikaatio tiedon jakamiseen - TNS Mobile

Android- ja IOS -järjestelmissä toimiva sovellus, jonka avulla tilaaja voi mobiililaitteella katsoa tutkimustuloksia ja selata tutkimusmateriaaleja. Yhdessä tilaajan kanssa luomme kuhunkin tutkimuskokonaisuuteen sopivan avaintietojen ja -asioiden raportoinnin. Applikaatio on ladattavissa App Storesta tai Google Play Storesta ja sen käyttö edellyttää käyttäjätunnusta.

Tutkimustiedon jakelu, hallinta ja arkistointi - TNSInfo

Internet-portaali soveltuu sekä tutkimustiedon jakeluun tutkimusyritykseltä tilaajayritykselle että tutkimustiedon käyttäjien kesken.

TNSInfon avulla voidaan hallinnoida kaikkea tutkimuksiin liittyvää materiaalia, kuten tarjous- ja sopimusdokumentteja, tutkimussuunnitelmia, aikatauluja, presentaatioesityksiä, kysymyslomakkeita, raportteja jne. Käyttöliittymän yksinkertaisuus mahdollistaa nopean omaksumisen ja tehokkaan käytön kaikille tutkimustiedon parissa työskenteleville.

Tilaajan edustaja saa käyttäjätunnukset TNSInfon sivustoon, joka rakennetaan räätälöidysti juuri sellaiseksi kuin tilaajan ja tutkimuksen käyttäjien tarpeet edellyttävät. Kukin käyttäjäryhmä (esim. tutkijat, ilmoitusmyyntihenkilöstö, johto jne.) saavat haluamansa tyyppisen näkymän järjestelmään. Näin palvelemme kunkin ryhmän erityistarpeita ja vältetään liiallisen tiedon jakelu niille käyttäjäryhmille, jotka haluavat keskittyä vain esim. tiivistelmiin tai vuositason tietoihin.

TNSInfoon voi tallentaa kaikkia tiedostomuotoja. TNSInfon käyttö varmistaa, että jokaisella on aina sama tuorein versio dokumentista käytettävissä, ja kaikki tutkimustoimintaan liittyvä tieto on hallitusti yhdessä paikassa. Lisäksi tieto on saatavissa käyttöön missä hyvänsä internetin avulla. TNSInfoon on mahdollista asentaa "automaattinen ilmoitus" -toiminto, joka kertoo käyttäjälle, kun uusia tutkimustuloksia on saapunut. Hakutoiminnolla voidaan tehokkaasti etsiä halutut dokumentit. TNSInfon tietoturva on korkeaa tasoa, ja järjestelmä on käytössä sadoilla TNS-konsernin asiakasyrityksillä maailmanlaajuisesti. TNSInfo pohjautuu Sharepoint-teknologiaan.