Growth through Consumer Insight 15.11.2016

Olet täällä

 

Touchpoint revolution - Integrated Marketing in B2B and B2C world

Kantar TNS:n Consumer Insight -tapahtuma porautuu nouseviin ilmiöihin ja trendeihin, joiden ymmärtäminen mahdollistaa innovatiiviset ja menestykselliset tavat kasvattaa liiketoimintaa.

 

Puhujina mm.


Marc Stickdorn helps organization to incorporate service design in their structures and processes. He is an adjunct professor for service design and innovation at various business and design schools and in 2010 he published the award-winning book “This is Service Design Thinking” together with Jakob Schneider.

Breaking down silos with customer understanding

HP Parviainen hurmaa vilpittömyydellään ja aidolla läsnäolollaan. HP käsittelee puheenvuorossaan mm. seuraavia teemoja: rohkeus, itseensä uskonen, motivaatio, yhteishenki ja sisu. Miten on mahdollista yhdistää intohimo, haaveet ja hulluimmatkin ideat? Miten kaveriporukan hulluttelusta tuli ura, ammatti, ilmiö?

Perse edellä puuhun ja Härmästä Hollywoodiin, case Duudsonit

Emmi Jouslehto toimii suomalaisen Robust North teknologia-startupin toimitusjohtajana ja on myös yksi yrityksen kolmesta perustajaosakkaasta. Yritys on erikoistunut lisätyn ja virtuaalisen todellisuuden ratkaisuihin (Augmented and Virtual Reality). Emmi valottaa, kuinka virtuaaliteknologiaa voidaan hyödyntää modernissa interaktiivisessa markkinoinnissa.

Virtuaalisesti tulevaisuuteen


Reijo Paananen, puoluesihteeri, SDP

Brändin tunnesuhteen rakentaminen, case SDP


Jukka Kurttila, toimitusjohtaja, Finlayson

 

Miten brändi luo nahkansa - polku perinteisestä moderniksi,
case Finlayson

Juha Hotti, Head of Mobile, Kesko

 

Valloittavat(ko) mobiilitouchpointit?

Talk show: Mediamaailman hyvät ja huonot uutiset
Paula Hernetkoski, Sanoma Media Finland ja Jani Halme ToinenPHD sekä
Tomi Takanen Otavamedia ja Johanna Markkanen, Cocomms.

 

Twitter #‎TNSConsumerInsight @tnsgallupfi

Aiemmat materiaalit: http://www.slideshare.net/tnsgallupfi