Growth through Consumer Insight

Olet täällä

Emotion & Data - powerful elements of Customer and Brand Experience 30.1.2018

Tule kuulemaan, kuinka data ja emootiot toimivat kasvun ajureina parempiin asiakaskokemuksiin ja vahvoihin brändeihin.

Kantar TNS:n Consumer Insight -tapahtuma porautuu nouseviin ilmiöihin ja trendeihin - syvälliseen kuluttajaymmärrykseen.

Tapahtumassa julkistetaan myös vuoden 2017 mediamainonnan määrä ja kehitystrendit.

Ilmoittaudu

 

Ohjelmassa klo 9.00-13.30

  • Mind the gap – mutun sijaan smarttia dataa
  • Great value of data science – what are the key challenges and possibilities
  • Power of emotional experiences – how to create and measure
  • Brand equity – how to build lasting value in customers' minds
  • Meneekö brändin tunnesuhde metsään?
  • Mainosvuosi 2017: Suomalaisten monipuolinen mediapäivä – mihin mainostajat panostavat euronsa
  • Mitä jälkiä haluat mainonnalla jättää – 3 mainosta, 3 tarinaa

 

Tapahtumassa mukana

Russell is a highly experienced marketing analyst, specialising in mining data for insight and inspiration! He’s also an ESOMAR lecturer on Segmentation Analytics.

Russell Bradshaw, Senior Director, Head of Customer Analytics, Kantar TNS UK

Nigel is an expert of how marketing can help build and sustain brands. In his current role, he helps global customers on all things related to marketing. He has written The Global Brand and Brand Premium books and won the 2015 Berry-AMA Book Prize for the Best Book in Marketing.  

Nigel Hollis, Chief Global Analyst, Kantar Millward Brown USA

Manfred is highly experienced in stakeholder management research, including customer feedback & loyalty, employee engagement, and corporate reputation. He has been developing methodological and innovative research approaches. He also provides consultancy services to Kantar TNS international clients.

Manfred Maier, Global Senior Director, Customer Strategies Practice, Kantar TNS Germany

Manolis specialises in Innovation, Segmentation, Customer Strategies and new research techniques.

Manolis Koumantarous, Senior Consultant, Data & Insight, Kantar TNS Finland

Päivin intohimona on auttaa yrityksiä hyödyntämään dataa päätöksenteossa. Jo vuosia hän on tuonut esille, että yritysten on tärkeä ymmärtää emootioiden merkitys kuluttajien ja päättäjien valinnoissa.
Päivi Kauppinen, Data, Insight & Consulting Director, Kantar TNS Finland

Twitter #‎TNSConsumerInsight @tnsgallupfi